Refund of Sydney Pro

Hi,

I purchased Sydney Pro yesterday but there are a few things in the functionality that I can use or aren’t an option.

I would like to request a refund as per the athemes agreement.

Regards
David

Hi David,

No problem. I’ve refunded you. It will take 5-10 days to appear on your account.

Charlie

Hi,

I purchased Sydney Pro yesterday. But I found there is no apparent difference for me compared to the free version.

I would like to request a refund.

Thanks

Yong

Hi,

I’ve refunded you.

Charlie

Hi,

I purchased Sydney Pro today and its functionality doesn’t seem to fit my needs. I was hoping I could get a refund. Sorry for the trouble.

Thanks,
Nichole Redmiles

Hi Nicole,

No worries, I’ve refunded you.

Charlie

Hi,
my name is Kento Oshiro.
I purchased Sydney Pro a few days ago and it doesn’t work as I expected.
I would like to request a refund.

Thank you,
Kento Oshiro

Hi. My name is Jat.
I bought Sydney Pro, which I could not fulfill my needs. Can I refund it?

Hi. My name is Jat.
I bought Sydney Pro, which I could not fulfill my needs. Can I refund it?