Problema ao criar páginas/posts

Olá,

Eu estou tentando criar páginas no meu site, mas todas as páginas tem o mesmo modelo de página e eu não estou conseguindo alterar para personalizar o meu site.
Por exemplo: a página de contatos, eu gostaria que tivesse somente o cabeçalho + rodapé e o conteúdo que eu criei, mas todos tem o mesmo modelo (no caso, não consigo excluir o banner principal). Com várias tentativas de tentar tirar, agora a página de contato, ao abrir, vai para a home.
Meu site: www.ferramentasvalmar.com.br

Aproveitando a abertura do suporte, como eu faço para diminuir o tamanho da largura do class=“footer-branding”?

Obrigada! Fico no aguardo.

Hello, I used Google Translate to translate your post, here is what I got:

Hello,

I am trying to create pages on my site, but all pages have the same page template and I am unable to change to customize my site.
For example, the contacts page, I would like to have only the header + footer and the content I created, but all have the same template (in this case, I can’t delete the main banner). With several attempts to try to remove, now the contact page, on opening, goes to home.
My website: www.ferramentasvalmar.com.br

Leveraging the opening of the bracket, how do I decrease the width size of the class = “footer-branding”?

Thank you! I’m waiting.

You can try to select Only menu option for Site header type in the Customize → Header area → Header type section.

Regarding the footer-branding width, please create a new topic for this issue to keep the forum in good order and make it easier to help you.

Kind Regards, Roman.
aThemes Support

1 Like

Muito obrigada pela ajuda!
Sobre a largura da marca, eu já criei um tópico.

Obrigada!

OK, you are welcome!

Kind Regards, Roman.
aThemes Support